Forum Mroczny Legion
Neverwinter Nights Online
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

TR Executioner's Style PvE i PvP

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Mroczny Legion Strona Główna -> Klasy / Łotrzyk
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Carmilin




Dołączył: 21 Sie 2013
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 14:48, 22 Sie 2013    Temat postu: TR Executioner's Style PvE i PvP





Rasa: Dla mnie najlepszą rasą dla TR'a jest Tiefling (Diablę) ze względu na bonus 5% więcej zadawanych obrażeń, gdy przeciwnik ma mniej, niż połowę punktów życia, ale możecie nawet grać krasnalem, to nie ma większego znaczenia Smile Punkty staramy się wyrzucić tak, żeby mieć jak najwięcej siły i zręczności, trzecią z kolei statystyką jest charyzma.




PvE


Powers


Ataki (At-Will)

Sly Flourish - Dobre do zabijania stosunkowo łatwych potworków. Osobiście bardzo rzadko z tego korzystam.

Duelist's Flurry - Świetny skill, który dodatkowo powoduje efekt krwawienia. Do zmaksymalizowania dmg, który możemy z niego wyciągnąć polecam obejrzeć ten filmik : http://www.youtube.com/watch?v=rtBIsqU3uJA&feature=youtu.be

Moce spotkaniowe (Encounters)

FALCON PUNCH (Lashing Blade) - Tak zwane Tooooonz of Dmg - skill za który ta klasa jest znienawidzona przez inne na pvp. Uzyty podczas ukrycia ma 100% szansy na trafienie krytyczne. Zawsze znajduje się na moim pasku umiejętności.


Teraz w zależności od tego, co jest nam potrzebne dobieramy pozostałe umiejętności:


Impossible to Catch - genialna umiejętność, bez której praktycznie niemożliwe jest zabicie niektórych bossów (albo trwa to bardzo długo). Gdy go użyjemy jesteśmy niewrażliwi na żadne efekty kontroli, a użyty podczas ukrycia dodatkowo powoduje, że jesteśmy niewrażliwi na nadchodzące obrażenia. Mam go na pasku w 80% przypadków.

Smoke Bomb - Również bardzo często korzystam z tej umiejętności, najczęściej w połączeniu z Impossible to Catch i Lashing Blade, podczas bicia bossa zamieniam go na Shadow Strike.

Shadow Strike - Darmowe odświeżenie ukrycia, przydatne podczas bicia bossa oraz skipowaniu dungeonów, mniej podczas czyszczenia.

Bait and Switch - umiejętność, która ma sens tylko i wyłącznie podczas skipowania.

ULTI! (Moce dzienne/daily)

GOD MODE (Lurker's Assault) - Jest to genialny skill, dzięki któremu zadajemy 60% więcej obrażeń (zostanie on znefiony do 25% albo 20%, co nie zmienia faktu, że i tak jest świetny! Na pvp kryt w tanka za 39koła nawet jak dla mnie jest lekkim przegięciem i to bez Perfect Vorpal) oraz dodatkowo bardzo szybko odnawia nam się ukrycie.

Umiejętności pasywne (Class Features)

Skillful Infiltrator - 3% do kryta, 15% do spda, zawsze na moim pasku.

Invisible Infiltrator - Konieczność, jeżeli chodzi o ten build. Mając tyle Recorvery, co chwile latamy na włączonym God Modzie, a ten skill dodaje nam właśnie dodatkowe 15% obrażeń podczas włączonego Daily. Zawsze na moim pasku, zaraz obok Skillful Infiltrator.

Sneak Attack - Nie wiem co kierowało tym, co nadał mu taką nazwę, ale nie ma nic wspólnego z tym, co ten skill nam oferuje. 30% do prędkości ruchu, zastępuje Invisible Infiltrator podczas skipów.



End Game Set



Enchanty:
Offensywne: Tak aby uzyskać brakujące nam statystyki.
Defensywne: Life Steal, albo Defence.
Utility: Tylko Movement.
Enchant broni: Vorpal
Enchant zbroi: Soulforged


Kompan:
Tylko i wyłącznie Ioun Stone of Allure. Można go kupić za 2000 zen lub wymienić AD na zeny. Wkładamy w niego takie itemy i kamienie, żeby dopełnić nasze brakujące statystyki. Jeżeli ktoś by się zastanawiał czy istnieje szybka droga wylevelowania go do poziomu 25 odpowiedź brzmi: niestety nie. Próbowałem wszystkiego i jedynym sposobem jest po prostu, żeby latał nam koło głowy i zbierał exp'a z Dungeonów. Można ewentualnie latać po instancjach i prosić ludzi o udostępnianie questów, jeżeli ktoś ma za dużo czasu i mu się chce.


Feats





PvP



Zanim przejdę do poszczególnych umiejętności krótko o tym jak je dobrać pod PvP. Każdy ma własny styl gry i każdy preferuje coś innego. Ogólna zasada jest taka, że szanujący się TR na PvP powinien mieć skile, które pozwolą mu:
- Znaleźć się blisko celu
- Kontrolować tłum
- Przy&$*!@#$%&... zadać obrażenia
Jakie skile wybierzecie, to już zależy od Was. Niżej przedstawię dwie najczęściej używane przeze mnie opcje pod PvP i krótko o tym, dlaczego akurat tak.


Powers


Ataki (At-Will)

Sly Flourish - Standardowy auto attack pod PvP, zamiennik Duelist's Flurry, osobiście z niego nie korzystam. Dlaczego? Zapraszam dalej.
Duelist's Flurry - DF > SF - Daje on nam możliwość podążania za celem podczas trzeciego ataku tej umiejętności i dodatkowo powoduje dot (dmg-over-time - czyli krwawienie w tym wypadku), który jest całkiem bolesny.

Cloud of Steel - Czyli rzucamy nożami w przeciwnika. Zawsze mam to pod PPM na PvP. Przydatne do dobijania uciekinierów.

Moce spotkaniowe (Encounters)

Proponowany wariant nr 1:

FALCON PUNCH (Lashing Blade) - +50 kill + 100 Tower Defence

Impossible to Catch - Jak już wdepniemy w jakieś gówno, to trzeba się z niego wydostać i po to właśnie mamy ta umiejętność, dobrze użyta jest idealna 1 v 1 (np. jeżeli dobrze wyczujemy i zablokujemy FALCON PUNCH wrogiego TR'a to przez +-17 sek jest bezbronny - raczej tyle nie przeżyje)

Smoke Bomb LUB Impact Shot - Po prostu potrzebujemy jakiegoś CC'ka. Smoke Bomb daje nam AOE uciszenie (przeciwnik nie może użyć żadnej umiejętności oraz ataku), a Impact Shot ma 3 stacki, odpycha wroga i użyty podczas ukrycia stunuje go na ułamek sekundy, no i oczywiście dodatkowo zadaje całkiem spory DMG. Osobiście używam Impact Shot'a, Smoke Bomb jakoś nie przypadł mi do gustu.


Proponowany wariant nr 2:

Z tego wariantu korzystam tylko jeżeli we wrogiej drużynie są warzywa.

FALCON PUNCH (Lashing Blade) - +50 kill + 100 Tower Defence

Dazing Strike - Nasz CC'k w wariancie nr 2. Oszałamia cel i zadaje spore obrażenia. Niestety minus jest taki, że żeby nam się udało kogoś tym trafić musimy prawie zawsze użyć go z ukrycia co skraca czas castowania.

Deft Strike - Czyli nasz dash do przeciwnika. Zadaje jakiś tam nieduży dmg.

Combo z użyciem wariantu nr 2 wygląda bardzo prosto: Deft Strike => podczas lotu do przeciwnika szybko Tab => Dazing Strike => FALCON PUNCH => jeżeli przeciwnik jakimś cudem przeżył to Shocking Execution.

ULTI! (Moce dzienne/daily)

GOD MODE (Lurker's Assault) - Odpalony God Mode nawet ze słabym sprzętem powoduje, że uderzamy FALCON PUNCH za około 17-20 tysięcy, a z ciut lepszym gearem ściągamy nawet GF'a na hita. Nadchodzący nerf tej umiejętności skłania mnie jeszcze bardziej ku Shocking Execution.

Shocking Execution - Czyli po prostu wbijacie delikwentowi wielki sztylet prosto w baniak. Możecie wybrać pomiędzy ściągnięciem kogoś na hita z jednego skila na Lurker's Assault, a super wyglądającą egzekucją typu FALCON PUNCH => Shocking Execution (niby są tam jakieś numerki i cyferki, ale z mojego doświadczenia wynika, że jak ma delikwent 50% hp to spokojnie można go dobić. Zauważyłem również, że przebija się przez tarcze GF'a i Zerka GWF'a) Osobiście częściej korzystam z tej umiejętności.

Umiejętności pasywne (Class Features)

Skillful Infiltrator - Po prostu nie ściągajcie tego z paska - nigdy.

First Strike - Bo najwazniejsze jest pierwsze pierd*@*$#*. 15% dmg więcej, powoduje że mając Greater/Perfect Vorpala i First Strike latamy i cieszymy się z napisów +50 kill i kończymy mecz ze statami 200:0. Nikt nie jest w stanie przeżyć naszego FALCON PUNCH'a.

Sneak Attack - Marny zamiennik First Strike.


Zaawansowane techniki PvP


Wave Jumping - Technika, która polega na rzucaniu sztyletami podczas skakania w stronę przeciwnika. Łatwo sie nauczyć wystarczy poćwiczyć na kukłach - http://www.youtube.com/watch?v=ZXI8qpFsFNE

Duelist's Flurry - Wiadomo, że przeciwnik to nie kukła i będzie uciekał. W takim wypadku, żeby nałożyć 3 stack DF skaczemy pomiędzy 1 - 2 - 3 atakiem. Wygląda to podobnie jak Wave Jump z użyciem Cloud of Steel: Atak - Skok w stronę wroga - Atak - Skok w strone wroga, itp. Łatwo załapać, wystarczy parę razy poćwiczyć na kukłach i wyczuć czas jaki mamy pomiędzy poszczególnymi atakami, żeby skill sie nie zresetował i żebyśmy nie zaczęli od początku.

UWAGA (22.08.2013)

Ekipa NW planuje w nast. patchu usunąć możliwość atakowania podczas skakania (Chociaż wszyscy wiemy, jak ta gra potrafi być zbugowana, więc zobaczymy co czas pokaże i w jakim stopniu udało im się to "naprawić")


Control Wizards

Łatwo można wyczuć który CW jest dobry, a który nie potrafi grać swoją klasą. NIGDY nie zaczynajcie walki z ukrytego FALCON PUNCH, chyba że CW ma w mniej niż 60-70% hp i wiecie, że na pewno go zabijecie. Polecam zacząć z ukrytym Dazing Strike'iem lub Impact Shot'eme i jak najszybciej FALCON PUNCH. Pamiętajcie, że macie w zanadrzu Deft Strike/Impossible to Catch i 2x Dodge, a CW ma 3 odskoki. Jedyne co ma CW, a my tego nie mamy jest ogromna ilość CC'ków. Musimy się postarać o dobry outplay.

Clerics
Stosunkowo łatwa klasa, zachowuje sie tak samo jak CW z tą różnicą, że ma tylko 2 odskoki i mniej CCków, musimy tylko uważać, żeby nie wywalił nas ze wzmocnionego Sun Bursta (aoe heal, ale wzmocniony nas odrzuca)

Great Weapon Fighter

Najlepiej zacząć ze ukrycia FALCON PUNCH'em. Jeżeli odpali swojego Zerk'a (Tab) to będę szczery - zaczynamy się bawić w kotka i myszkę do momentu az mu sie nie skończy.

Guardian Fighter
Rozwalałem ich bez większego problemu do momentu aż jakiś bałwan nie zaczął ich budować pod kryta. Na miłość boską biją 10x mocniej ode mnie i są tysiąc razy bardziej otankowani. Nie możecie się dać złapać na jego gap closer + powalenie, bo macie wtedy zagwarantowane 15 sekund odpoczynku †. Podczas 1 v 1 najlepiej jest mu zbić tarcze DF i później coś kombinować. Dobry GF to bardzo trudny przeciwnik.

Trickster Rogues
Najgorszym przeciwnikiem jest nasze odbicie. Wygra ten, który lepiej wykorzysta swój pakiet umiejętności. Polecam nie zaczynać z ukrytego FALCON PUNCH'a. Najlepiej użyć Dazing Strike, albo innego CC, a później go wykończyć. Jeżeli nam się uda wygraną mamy w kieszeni.


Ogólnie pamiętajcie, żeby zawsze mieć jakiś plan B. Nie wbijajcie się w 5, po to żeby zabić jednego i nie wiedzieć jak sprytnie sie stamtąd wydostać. Trening czyni mistrzem Smile


End Game Set



Enchanty:
Offensywne: Tak aby uzyskać brakujące nam statystyki.
Defensywne: Defence.
Utility: Tylko Movement
Enchant broni: Vorpal
Enchant zbroi: Soulforged

Dlaczego właśnie taki set? Tańszego już chyba nie znajdziecie, a lepszego prawdopodobnie też nie. Daje nam wszystko czego nam trzeba (Arm Pene, Crit, Power) Całość kosztuje w granicach 160k AD, z czego biżuteria kosztuje 159k. Czerep, chodaczki, klate i rękawice można kupić za ok 1k AD, zależy jak się nam poszczęści. Jakby ktoś się uparł to może kupić Gemmed Trickster Bracers +6, ale moim zdaniem niepotrzebnie wydane AD, ponieważ jest to dosyć drogi item.



Maximizing Duelist's Flurry - Podziękowania dla Luna - http://www.youtube.com/channel/UCzWRAY4c6MSGAiIgLcRGpdQ?feature=watch
How to Wave Jump - Podziękowania dla Des - link do jego kanału na YT http://www.youtube.com/user/DesoloGaming?feature=watch
Oraz dla Highpriest of Tymora - najlepszego TR'a jakiego spotkałem : [link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Carmilin dnia Pią 23:02, 23 Sie 2013, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Mroczny Legion Strona Główna -> Klasy / Łotrzyk Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin